Serveis per a col·legiats
<< Llistat de cursos, conferències i activitatsCursosSoftware i Tecnologies
La inscripció està tancada.
Objectius:
Al final de la formació l'alumne serà capaç de gestionar i controlar un model BIM mitjançant l'ús de Navisworks
Destinataris:
Aquesta és una formació dirigida a professionals de la construcció que necessitin realitzar la gestió i el control de qualitat de models BIM
No es requereix cap coneixement previ d'aquest programari, encara que és aconsellable estar familiaritzat amb els conceptes i metodologies pròpies del disseny BIM
Programa:
1- Introducció a Navisworks
• Introducció a Navisworks Explicació de les característiques de Navisworks i els seus principals objectius.
• Entorn de treball Introducció a l'entorn de treball en Navisworks: cinta d'opcions, propietats, arbre de selecció, punts de vista, línia de temps, animació i scripter.
• Origen de dades Importació dels arxius externs que contenen el disseny 3D (DWG, DWF, RVT, SKP, FBX, SAT, .3ds, etc.) i els arxius de planificació (MS Project, Primavera Project Management, Asta Power Project, arxius CSV, etc.)
• Gestió d'arxius Gestió d'arxius de publicació (NWD) i d'enllaços (NWF). Guardat automàtic d'arxius.
• Interfície d'usuari Configuració i personalització de la interfície d'usuari. Unitats de visualització
2- Revisió del model 3D
• Eines de visualització en el model 3D Gestió de les opcions de visualització, nivell de realisme i punts de vista dins del model.
• Navegació amb ratolí i teclat Descripció de les opcions de navegació ràpida usant el ratolí i el teclat.
• Eines de navegació en el model 3D Descripció de les eines de navegació.
• Punts de vista Captura d'imatges de punts d'interès en el model.
• Activació dels plans de tall Revisió del model mitjançant plans de tall.
• Control d'aspecte del model Gestió de l'aspecte del model a través del panell estil de modelatge.
• Eines de mesurament Comentaris, anotacions i identificadors
• Comentaris, anotacions i identificadors Afegir informació addicional.
3- Conjunts
• Arbre de selecció Jerarquitzar els elements del model.
• Cerca d'elements Selecció i cerca d'elements per diferents criteris.
• Conjunts Agrupació d'elements en funció de categoria, material, etc.
4- Detector d'interferències (Clash Detectiva)
• Selecció d'objectes en conflicte Selecció d'arxius o conjunts per a la detecció d'interferències.
• Definició de regles Les regles d'omissió de conflictes redueix el nombre de conflictes. L'eina Clash Detectiva inclou regles predeterminades però es poden crear regles personalitzades.
• Tests Mitjançant la generació de proves de conflicte al conjunt d'elements es creen les interferències per a resoldre els problemes previs a obra.
• Visualitzar i organitzar resultats de conflictes Visualització de les interferències.
• Informes Es generen diferents tipus d'informes segons resultats, els informes es poden utilitzar per a comunicar els problemes de coordinació als equips de disseny.
Durant el curs s'introduiran els conceptes i funcionalitats pròpies de Autodesk Navisworks. El curs inclou exercicis pràctics orientats a consolidar el domini d'aquest programa per part dels alumnes.
Impartit per:
Tècnics de Pixel 51
Dates i horaris:
Del 15 de juny al 26 de juliol de 2020
En línia*
Durada:
15 hores lectives
Lloc:
En línia
Drets d'inscripció:
Preu col·legiats (en línia): 110.00 €
Preu precol·legiats (en línia): 110.00 €
Preu no col·legiats (en línia): 150.00 €
Observacions:
*La durada del curs es consideren, les hores que un alumne, en promig, ha de dedicar del seu temps per assolir els objectius i coneixements del curs. Evidentment existiran alumnes què els hi calgui dedicar més temps i d’altres en què amb menor dedicació, tindran suficient.
**Les dates del curs es refereixen a la data d’inici i últim dia de què disposa l’alumne per ser tutoritzat pel/s professors. Això vol dir que, durant aquest període de temps, l’alumne pot contactar amb el seu professor per fer consultes, demanar aclariments, plantejar dubtes, suggeriments, exemples o exercicis, etc de manera que s’adapti el seu nivell d’aprenentatge al nivell que vagi assolint i sempre en el marc del programa del curs.
Formes i terminis de pagament dels cursos
L’import del cursos es podrà fer efectiu de les següents formes:
Targeta de crèdit o dèbit (directament des de l’aplicació o presencialment a la seu del Col·legi)
Carta de pagament amb codi de barres generat des de l’aplicació que permet realitzar el pagament a través de la Linea Oberta de CaixabankNow o a qualsevol dels seus caixers automàtics (una vegada es faci efectiu el pagament es confirmarà la inscripció mitjançant correu electrònic).
L’import del curs s’haurà de fer efectiu, com a mínim, 10 dies hàbils abans de la data d’inici. El no fer-ho pot comportar l’anul·lació de la inscripció i la pèrdua de la plaça reservada.
Anul·lacions
Les anul·lacions d’inscripcions als cursos s’hauran de comunicar al Departament de Formació (formacio@ebcn.cat o Tel. 93 496 14 20).
Les anul·lacions comunicades dins dels 5 últims dies abans de l’inici del curs, o una vegada iniciat el curs, comportaran la pèrdua del 100 % de l'import del curs.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs si considera insuficient el nombre d’inscrits. En cas que el Col·legi anul·li el curs es retornarà l’import sencer del curs.
Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.
Participació
En aquest curs es lliura un certificat d'aprofitament quan l'alumne supera com a mínim el 75% del curs.
Formació gratuïta per a col·legiats en situació d´atur, afectats per un ERTO, autònoms o autònoms societaris.
Arran de la crisi de la Covid-19, els col·legiats:
Donats d´alta com a demandants d’ocupació.
Afectats per un ERTO.
Autònoms (afiliats a la RETA o a la MUPITI) i els autònoms societaris que hàgiu patit una pèrdua d'ingressos en la facturació del 1r trimestre del 2020 per la crisi de la Covid-19.
Teniu la possibilitat de sol·licitar una subvenció del 100% del preu d’un curs organitzat pel Col·legi.
Aquesta gratuïtat s’aplicarà només al primer curs sol·licitat per cada col·legiat. Per als següents cursos, sempre dels organitzats pel Col·legi, consulteu els descomptes aplicables.
Els col·legiats en situació d’atur o afectats per un ERTO poseu-vos en contacte amb el Servei d’Ocupació i Promoció Professional a ocupacioipromocio@ebcn.cat per a les condicions i sol·licitud.
Els col·legiats autònoms o autònoms societaris podeu consultar les condicions i fer la sol·licitud aquí.
Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Consell de Cent, 365 - 08009 Barcelona
Tel: 934 96 14 20 - ebcn(ELIMINAR)@ebcn.cat
© Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Tots els drets reservats - Avís Legal - Accessibilitat - Cookies - Política de privacitat
També ens trobareu a: