Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona. Logo


Eines

Accés a l'àrea privada

Fem que tot funcioni

Portada > Serveis per a col·legiats > Formació > Cursos i activitats > Microsoft Project (en línia)


Serveis per a col·legiats

<< Llistat de cursos, conferències i activitats

Agenda

CursosGestió Productiva i Empresarial

Microsoft Project (en línia)

En línia. Inscripció oberta fins el 20 d'abril. 

La inscripció està tancada.

Informació de l'activitat

  • Objectius:

    A la finalització de la formació, l'alumne serà capaç de gestionar projectes d'edificació utilitzant el software Microsoft Project. 

    No es requereix cap coneixement previ d'aquest software, encara que és aconsellable tenir experiència en planificació d'obra. 

    Durant el curs s'introduiran els conceptes i metodologies pròpies de la gestió de projectes. El curs inclou exercicis pràctics orientats a consolidar el domini d'aquest software per part dels alumnes. 

  • Destinataris:

    Formació adreçada a tècnics que desitgin realitzar la gestió de projectes constructius mitjançant el software Microsoft Project. 

    No es requereix cap coneixement previ d'aquest software, encara que és aconsellable tenir experiència en planificació d'obra. 

     

    Si esteu en situació d´atur o afectats per un ERTO, existeix la possibilitat de subvencionar aquest curs (vegeu més detalls a l'apartat observacions).

  • Programa:

    MÒDUL 1: INTRODUCCIÓ A MICROSOFT PROJECT 2016 - (1 HORA)
    1.1 Introducció i gestió de projectes: Explicació de les característiques de MS Projecti els seus principals objectius.
    1.2 Entorn de treball: Introducció a l'entorn de treball en MS Project: barres d'eines, navegació, panells i propietats.
    1.3 Introducció a tasques: Introducció als diferents tipus de tasques:
    1.4 Introducció a recursos: Introducció als diferents tipus de recursos:
    1.5 Introducció a vistes: Introducció als diferents tipus de vistes:
    1.6 Introducció a informes: Introducció als diferents tipus d'informes:
    1.7 Personalització de la barra d'accés ràpid: Configuració dels elements inclosos en la barra d'accés ràpid.
    1.8 Protecció de l'arxiu amb contrasenya: Restricció a l'accés del contingut de l'arxiu mitjançant contrasenya.

    MÒDUL 2: CREACIÓ D'UNA PLANIFICACIÓ - (1 HORA)
    2.1 Crear projecte nou: Creació d'un projecte nou des de zero.
    2.2 Crear projecte des d'una plantilla: Creació d'un projecte mitjançant l'ús d'una plantilla.
    2.3 Crear projecte important tasques des d'excel: Creació d'un projecte des d'un arxiu Excel.
    2.4 Crear projecte des d'un altre projecte existent: Creació d'un nou projecte usant un projecte existent com a plantilla.
    2.5 Propietats del projecte: Configuració de les propietats del projecte.
    2.6 Calendari base: Creació i modificació del calendari base.
    2.7 Línia base: Treball amb línia base

    MÒDUL 3: TASQUES - (2 HORES)
    3.1 Afegir tasques: Creació de noves tasques.
    3.2 Establir durada de tasques: Assignació de durada a tasques.
    3.3 Tasques repetitives: Creació i gestió de tasques recurrents.
    3.4 Dependència entre tasques: Relació de dependència entre les tasques.
    3.5 Creació de fites: Creació de fites de projecte.
    3.6 Dates d'inici i fi: Inclusió de dates d'inici i fi.
    3.7 Data límit: Inclusió d'una data límit
    3.8 Reordenació de tasques: Canvi de precedència de tasques.
    3.9 Tasques inactives: Gestió de tasques inactives.
    3.10 Diagrama de Gantt: Treball sobre la vista de diagrama de GANTT

    MÒDUL 4: RECURSOS - (2 HORES)
    4.1 Matriu de responsabilitat: Gestió de la matriu de responsabilitat.
    4.2 Tipus de recursos: Recursos de treball, de material i de cost.
    4.3 Crear recursos: Diferents mètodes per a afegir nous recursos.
    4.4 Assignació de recursos a tasques: Afegir recursos a tasques.
    4.5 Redistribució de recursos: Resignació de recursos a tasques.

    MÒDUL 5: COSTOS - (2 HORES)
    5.1 Estimació de costos: Estimació de costos mitjançant visualització d'estadístiques, diagrama de GANTT, taula de dades i informes.
    5.2 Assignació de costos a recursos: Afegir costos a recursos.
    5.3 Recurs amb diverses taxes: Gestionar recursos amb costos variables.
    5.4 Costos fixos de tasca: Gestionar costos fixos.
    5.5 Costos acumulatiu: Definir el tipus de càlcul per al computo de l'acumulació de costos.
    5.6 Comprovació de costos: Comprovació de l'evolució de costos durant el projecte.

    MÒDUL 6: SEGUIMENT DEL PROGRÉS - (3 HORES)
    6.1 Assignació de recursos: Assignació de recursos mitjançant l'organitzador d'equip.
    6.2 Vistes de recursos: Visualització per a la gestió de recursos
    6.3 Visualització de projecte complet: Visualització del projecte a través de les diferents vistes.
    6.4 Comprovació de progrés: Eines per al seguiment del procés.
    6.5 Actualitzar progrés: Actualitzar la progressió de les tasques del projecte.
    6.6 Camí crític: Definir la seqüència de tasques que indiquen la durada màxima del projecte.
    6.7 Informació en vistes: Revisió de les vistes d'ús comú en Project.

    MÒDUL 7: PLANIFICACIÓ AVANÇADA DE TASQUES - (3 HORES)
    7.1 Canvi de la planificació: Modificació de la planificació per a adequar-la a noves circumstàncies de projecte.
    7.2 Reducció de temps afegint recursos: Reducció del temps de realització de tasques mitjançant l'assignació de recursos addicionals.
    7.3 Línia base de planificació: Creació i comparació de línies base.
    7.4 Aplicar format a categories i textos: Personalització categories i textos.

    MÒDUL 8: PERSONALITZACIÓ D'ELEMENTS - (1 HORA)
    8.1 Vistes: Personalització de vistes.
    8.2 Aplicar filtres a vistes: Selecció d'informació mitjançant l'aplicació de filtres.
    8.3 Autofiltres: Ús de filtres predefinits.
    8.4 Taules: Visualització de diferents taules en les vistes.

    MÒDUL 9: IMPRESSIÓ I EXPORTACIÓ - (1 HORA)
    9.1 Afegir encapçalat i peu de pàgina: Afegir encapçalat i peu de pàgina per a impressió.
    9.2 Imprimir vista en pantalla: Imprimir informació en pantalla.
    9.3 Imprimir informe estàndard: Imprimir informes predefinits per Project.
    9.4 Exportar projecte a Excel: Exportació a Excel.
    9.5 Compartició de dades amb office: Exportació d'informació a Word i Outlook

  • Impartit per:

    Xavier Atero. Formador - Consultor de Pixel 51. 

  • Dates i horaris:

    Del 15 d'abril al 13 de maig de 2020
    En línia

  • Durada:

    20 hores en format en línia

  • Lloc:

    En línia

  • Drets d'inscripció:

    Preu col·legiats (en línia): 135.00 €

    Preu precol·legiats (en línia): 135.00 €

    Preu no col·legiats (en línia): 190.00 €

  • Observacions:

    *La durada del curs es consideren, les hores que un alumne, en promig, ha de dedicar del seu temps per assolir els objectius i coneixements del curs. Evidentment existiran alumnes què els hi calgui dedicar més temps i d’altres en què amb menor dedicació, tindran suficient.

    **Les dates del curs es refereixen a la data d’inici i últim dia de què disposa l’alumne per ser tutoritzat pel/s professors. Això vol dir que, durant aquest període de temps, l’alumne pot contactar amb el seu professor per fer consultes, demanar aclariments, plantejar dubtes, suggeriments, exemples o exercicis, etc de manera que s’adapti el seu nivell d’aprenentatge al nivell que vagi assolint i sempre en el marc del programa del curs.

     

    Formes i terminis de pagament dels cursos

     

    L’import del cursos es podrà fer efectiu de les següents formes:

     

    • Targeta de crèdit o dèbit (directament des de l’aplicació o presencialment a la seu del Col·legi)
    • Carta de pagament amb codi de barres generat des de l’aplicació que permet realitzar el pagament a través de la Linea Oberta de CaixabankNow o a qualsevol dels seus caixers automàtics (una vegada es faci efectiu el pagament es confirmarà la inscripció mitjançant correu electrònic).

     

    L’import del curs s’haurà de fer efectiu, com a mínim, 10 dies hàbils abans de la data d’inici. El no fer-ho pot comportar l’anul·lació de la inscripció i la pèrdua de la plaça reservada.

     

    Anul·lacions

     

    Les anul·lacions d’inscripcions als cursos s’hauran de comunicar al Departament de Formació (formacio@ebcn.cat  o Tel. 93 496 14 20).

     

    Les anul·lacions comunicades dins dels 5 últims dies abans de l’inici del curs, o una vegada iniciat el curs, comportaran la pèrdua del 100 % de l'import del curs. 

     

    El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs si considera insuficient el nombre d’inscrits. En cas que el Col·legi anul·li el curs es retornarà l’import sencer del curs.

     

    Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.

     

    Participació

    En aquest curs es lliura un certificat d'aprofitament quan l'alumne supera com a mínim el 75% del curs. 

     

    Formació gratuita per col·legiats en situació d´atur o afectats per un ERTO.

     

    Arran de la crisi del Covid-19, els col·legiats que estiguin donats d´alta com a demandants d´ocupació així com els afectats per un ERTO tenen la possibilitat de sol·licitar una subvenció del 100% del preu del curs.

    Per optar a la subvenció caldrà tenir més d´un any de col·legiació. Aquesta gratuitat s´aplicarà només al primer curs sol·licitat per cada col·legiat. Per als seguents cursos sol·licitats consulteu els descomptes aplicables. 

    Cal posar-se en contacte amb el Servei d’Ocupació i Promoció  professional ocupacioipromocio@ebcn.cat 

Feu-ho córrer
  • Més

Mes anterior Maig 2020 Mes següent
dl dm dc dj dv ds dg
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Informació

Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona

Consell de Cent, 365 - 08009 Barcelona

Tel: 934 96 14 20 -

Mapa de situació | Contacte

© Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Tots els drets reservats - Avís Legal - Accessibilitat - Cookies - Política de privacitat

També ens trobareu a:

  • Certificado TÜV
  • 2020 Any de la Seguretat Industrial