El Consejo General de Colegios Oficiales de Graduados e Ingenieros Técnicos Industriales de España (COGITI) ha presentat al Parlament Europeu una petició per la suposada violació del Dret de la Unió per part d'Espanya en relació amb la lliure prestació de serveis a causa de reserves professionals injustificades a favor dels arquitectes i demana l'adhesió de tots els col·legiats. Accedeix a la petició a través d'aquest enllaç.
Des del COGITI s'ha presentat una petició al Parlament Europeu relativa a la suposada violació del Dret de la Unió per part d'Espanya. Aquesta petició va en relació amb la lliure prestació de serveis, a causa de les reserves professionals injustificades a favor d'arquitectes i arquitectes tècnics a l'hora de fer Informes d'Avaluació d'Edificis (IEE).
La petició ha sigut admesa a tràmit i s'ha publicat al Portal Europeu de peticions perquè els ciutadans s'hi puguin adherir.
Pots accedir a la guia amb els passos a seguir per sumar-te a la petició a través d'aquest enllaç.
Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Consell de Cent, 365 - 08009 Barcelona
Tel: 934 96 14 20 - ebcn(ELIMINAR)@ebcn.cat
© Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Tots els drets reservats - Avís Legal - Accessibilitat - Cookies - Política de privacitat
També ens trobareu a: