Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona. Logo


Eines

Accés a l'àrea privada

Fem que tot funcioni

Portada > Serveis per a col·legiats > Formació > Cursos i activitats > El Facility Management, generador de valor per a les empreses


Serveis per a col·legiats

<< Llistat de cursos, conferències i activitats

Agenda

CursosGestió Productiva i Empresarial

El Facility Management, generador de valor per a les empreses

Informació de l'activitat

  • Objectius:

    La gestió dels actius immobiliaris i dels serveis de suport a les activitats empresarials amb criteris d’eficiència i aportació de valor obliga a les empreses i organitzacions a disposar de professionals plenament capacitats per gestionar-los amb les màximes garanties. El seminari pretén proporcionar als participants:


    -Una visió global i integral de la gestió dels Recursos Materials i dels Serveis associats (facilities)
    -Conèixer com desenvolupar el model de gestió de les facilities i aplicar criteris empresarials en la seva gestió amb la finalitat d’aportar valor.

     

  • Destinataris:

    El curs està adreçat a professionals que volen desenvolupar la seva carrera professional en el Facility Management o que volen consolidar els seus coneixements en aquesta matèria.

    Si sou majors de 40 anys en situació d'atur o de llarga durada, existeix la possibilitat de subvencionar aquest curs (vegeu més detalls a l'apartat observacions).

  • Programa:

    1.Introducció al facility management
    1.1 L’empresa i el facility management
    1.2 Model de gestió de les facilities
    1.3 El mercat del facility management
     

    2.Els serveis de facility management
    2.1 Aspectes de la gestió de facility management.
    2.2 Serveis i processos del facility management.
    2.3 El pla de serveis.
    2.4 L’estructura organitzativa.
    2.5 Els Facilities Manager
     

    3. Aspectes econòmics del facility management
    3.1 Estructura econòmico-financera
    3.2 Comptabilitat financera
    3.3 Comptabilitat analítica en facility management
     

    4.Informació de gestió del facility management
    4.1. Indicadors
    4.2 Quadre de comandament
    4.3. Indicadors en facility management
     

  • Impartit per:

    Marc Sistach, Enginyer Industrial. Programa de Desenvolupament de Directius per ESADE i Master en Direcció de Màrqueting per l'Insitut Superior de Màrqueting. Director d'Explotació en Urbicsa i President de l’Associació Catalana de Facility Management.

    Sebastià Roger, Enginyer Industrial, Graduat PDG per l'IESE i en Seguretat pel INSIG (Paris). Consultor i assessor d'empreses en Gestió d'Actius Immobiliaris i els Facilities Management. 

  • Dates i horaris:

    29 de juny de 2017, de 9 a 18 h.

  • Durada:

    8 hores repartides en 1 sessió de 8 h

  • Lloc:

    Tecnoespai
    Bailèn, 68
    08009 Barcelona
    Tel. 932 47 87 22
    Fax. 932 47 87 23

  • Drets d'inscripció:

    Preu col·legiats: 205.00 €

    Preu precol·legiats: 205.00 €

    Preu no col·legiats: 290.00 €

  • Observacions:

    Formació bonificada
    El Col·legi s'ha acreditat com a entitat organitzadora per a gestionar gratuïtament als col·legiats i als no col·legiats la bonificació de cursos de formació que organitza.
     

    Aquest curs, pot ser bonificat per la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo. Per conèixer els passos a seguir, consulteu l’apartat Formació bonificada (Per sol·licitar la bonificació, cal realitzar prèviament la inscripció al curs). Recordeu que, per a poder obtenir la bonificació, les gestions cal fer-les, com a mínim, 10 dies hàbils abans de l´inici del curs. Per a més informació, podeu contactar amb l’Àrea de Formació d’ENGINYERS BCN.


    IMPORTANT:
    Per obtenir la bonificació, la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo estableix com a condició la realització del curs per part del treballador: això implica, en el cas dels cursos presencials, una assistència mínima del 75% a les classes, i en el cas dels cursos en línia, cal obtenir una assistència/participació mínima del 75% que es calcula en base a:

    - El nombre de connexions realitzades a l’aula virtual.
    - La participació en els fòrums i debats proposats pel tutor (en el cas d'haver-hi).
    - Realització de les activitat/exercicis proposats pel tutor (en el cas d'haver-hi).
     

    Formació subvencionada majors 40 anys en situació d’atur
    El Col·legi ofereix per tots aquells/es col·legiats/ades que estiguin donats d’alta com a demandants d’ocupació* i per tant en situació de recerca de feina (aturats), majors de 40 anys i més d’un any de col·legiació la possibilitat de subvencionar aquest curs, segons casuística a valorar.
    Cal posar-se en contacte amb el departament d’Ocupació i Promoció Professional ocupacioipromocio@ebcn.cat i enviar aquesta sol·licitud PDF.
     

    *Així mateix, si no ho han posat en coneixement del col·legi cal acreditar-ho aportant la documentació que s’escaigui del Departament de Treball de la Generalitat
     

    Assistència
    L’organització informa que les faltes d’assistència per part de l'alumnat en cap cas podran ser recuperables.
     

    En cada curs es lliura un certificat d’assistència quan l’alumne assisteix com a mínim a un 75% de les hores del curs. És imprescindible signar els llistats d’alumnes que es distribueixen a cada sessió, per aconseguir el certificat d’assistència.
     

    Per a la realització d’aquest curs de formació, teniu a la vostra disposició d’aparcament gratuït per una durada de 4 hores lectives que se us entregaran a la recepció de la seu col·legial o del Tecnoespai. Un cop iniciat el curs, només caldrà que us identifiqueu amb el vostre nom i cognoms pel seu lliurament. Aquests tiquets són vàlids per Aparcaments Saba.


    Formes i terminis de pagament dels cursos
    L’import del cursos es podrà fer efectiu de les següents formes:
    - Per mitjà del web amb targeta de crèdit o dèbit.
    - Per transferència bancària al núm. d’IBAN del Banc de Sabadell ES80 0081.7011.1300.0193.0699 (Cal enviar comprovant indicant nom del curs i del participant a inscripcions@ebcn.cat).
    - A la seu del Col·legi, amb targeta de crèdit o dèbit.
     

    L’import del curs s’haurà de fer efectiu, com a mínim, 10 dies hàbils abans de la data d’inici. El no fer-ho pot comportar l’anul·lació de la inscripció i la pèrdua de la plaça reservada.


    Anul·lacions
    Les anul·lacions d’inscripcions als cursos s’hauran de comunicar a l’Àrea de Formació (inscripcions@ebcn.cat o Tel. 93 496 14 20).
     

    Les anul·lacions comunicades dins dels 5 últims dies abans de l’inici del curs, o una vegada iniciat el curs, comportaran la pèrdua del 100 %.
     

    El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs si considera insuficient el nombre d’inscrits. En cas que el Col·legi anul·li el curs es retornarà l’import sencer del curs.
     

    Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.

Feu-ho córrer
  • Més

Mes anterior Juny 2017 Mes següent
dl dm dc dj dv ds dg
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30  

Informació

Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona

Consell de Cent, 365 - 08009 Barcelona

Tel: 934 96 14 20 - Fax: 932 15 20 81 -

Mapa de situació | Contacte

© Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Tots els drets reservats - Avís Legal - Accessibilitat - Cookies

També ens trobareu a:

  • Certificado TÜV
  • 2017 Any de la Gestió Energética Eficient